FAQ

Heb je een vraag? Misschien staat hier het antwoord al tussen!

Zo niet, kan je je vraag mailen naar info@happymollie.nl of het contactformulier op de website invullen.

Over Happy Mollie

Bestaat Mollie echt?

Nou en of! Mollie bestaat zeker. Mollie is onze happy Bernedoodle en de mascotte van Happy Mollie.

Waar is Happy Mollie gevestigd?

Happy Mollie is een web-winkel en heeft daardoor geen bezoekadres. Wellicht verandert dat in de nabije toekomst, zodat bestellingen ook bij ons kunnen worden afgehaald.

Verkopen jullie alleen producten waar jullie volledig achterstaan?

Ja! We zijn een beetje beu van al die producten met toegevoegde rommel die niet goed zijn voor je huisdier. Wij verkopen alleen producten waar we 100% achter staan en ook zelf aan onze Mollie geven.

Is er een klantenservice die ik kan bereiken?

Je kunt onze klantenservice mailen op info@happymollie.nl, en we streven ernaar om vragen op werkdagen ook dezelfde dag te beantwoorden. Daarnaast kun je ons tijdens werktijden ook bereiken middels de chat-optie rechtsonder op de website. Lees meer over onze klantenservice op deze pagina.

Betalingen

Bieden jullie Klarna of Afterpay als betaaloptie?

Nee nog niet. De betaalopties die we momenteel bieden zijn iDeal en creditcard. Paypal komt op korte termijn beschikbaar en wellicht worden ook achteraf betaalopties laten opgenomen.

Welke betaalmethoden gebruiken jullie?

Wij maken gebruik van Mollie die voor ons de betalingen verzorgd. Op dit moment accepteren we iDeal en een aantal creditcard. Paypal zal binnenkort ook beschikbaar komen.

Bestellen & bezorgen

Krijg ik een track & trace voor mijn pakket?

Ja, zodra wij je bestelling hebben ingepakt en klaargemaakt voor verzending, krijg je een e-mail met daarin de track & trace code waarmee je zelf je pakketje kunt volgen tot je deur.

Wat zijn de verzendtarieven?

Tot een orderwaarde van €50 zijn de kosten voor een pakketje binnen Nederland €4,95. Bestellingen met een orderwaarde vanaf €50 is verzenden binnen Nederland altijd gratis. Voor verzendingen naar België geldt een vast tarief van €7,95.

Leveren jullie ook buiten Nederland?

Momenteel leveren wij vanuit onze webshop standaard alleen binnen Nederland en België. Heb je een adres in een ander land? Stuur ons een bericht en we kijken hoe we je kunnen helpen.

Hebben jullie een fysieke winkel?

Nee Happy Mollie heeft geen fysieke winkel. Momenteel verkopen wij uitsluitend via onze webshop. Wellicht bieden we in de toekomst wel mogelijkheden om een bestelling bij ons af te komen halen.

Kan ik mijn pakket afhalen op locatie?

Nog niet, maar dit is wel een mogelijkheid waar we op dit moment over nadenken. Heb je hier in de tussentijd behoefte aan, stuur ons een bericht en we kijken hoe we je kunnen helpen.

Kan mijn pakket geleverd worden bij een afhaalpunt?

In de meeste gevallen kun je dit zelf aangeven bij de vervoerder, vanaf het moment dat je een track & trace link hebt ontvangen.

Retourbeleid

Kan ik artikelen ruilen of retourneren?

Als er iets mis is met het product of je had iets anders verwacht, dan mag je het zeker retourneren. Omdat we een webshop zijn is ruilen niet mogelijk. Je ontvangt eerst je geld van het retour gezonden product terug, waarmee je vervolgens een ander product kunt bestellen. Hou er wel rekening mee dat er door de aard van sommige producten (beperkt houdbaar) er beperkingen gelden. Lees op deze pagina meer over het retourneren van producten.

Wat is jullie retourbeleid?

Hier kan je ons retourbeleid lezen.